08-10-2007, 08:40 PM
Peter Wrote:Die was verder omdat er de afgelopen jaren ook uit de Feyenoord-hoek flink gekankert is op het spel van PSV alszijnde saai ed. De Cler, Hofland, Gio en Makaay zijn natuurlijk prima spelers en anderen gaan absoluut ook beter spelen met zulke mannen in de ploeg, maar ik vind ze niet zo goed dat dat het verschil maakt tussen 9e of 1e in de competitie eindigen. De trainer en het ingetreden realisme zijn de belangrijkste factoren voor het huidige succes, al is de competitie natuurlijk nog heel lang. Voorlopig staan jullie met een zwaarder programma achter de kiezen toch mooi voor PSV en Ajax en loopt heel Rotterdam te zweven door de resultaten en bekommerd niemand zich nog om het spel cq de tacktiek.
ik ken weinig feyenoorders die hebben geklaagd over het spel van psvee als zou het te saai zijn. mooi voetbal is een subjectief begrip, daar kom je toch nooit uit, maar hier in rotterdam wordt resultaat boven uitvoering gezet.
wat wel zo is is dat psvee een saaie club gevonden wordt, maar dat is wat anders. ik denk dus dat je het allemaal niet goed begrepen hebt.
en vorig jaar werden we 3 punten geen 5de. overdrijf niet dus zo. je ziet maar dat ook andere ploegen terugkomen op aarde als het even tegenzit. nu lijkt het net of die voetballers van az maar gewone voetballers zijn die de middelmaat niet ontstijgen (wat ik vorig jaar ook al zei). en de spelers van feyenoord waren vorig jaar ook zo slecht niet als werd (en nu weer door jou wordt) gesuggereerd. het is allemaal een kwestie van vertrouwen, en de selecties ontlopen en ontliepen elkaar niet veel.
zonneveld, kromkamp, addo, lazovic, mendes hoef ik bij feyenoord echt niet te hebben.