12-10-2007, 11:07 PM
harry_bierdop Wrote:Ja weet ie nog niet! Het is zowiezo lastig om 18 man te vinden die die step 6 mogen/kunnen/willen spelen.
Daarnaast wil ie hem samen spelen met Jazzy daar ook afhankelijk van, net gebeld maar neemt niet op. En misschien is het ook beter eerst ff te wachten tot de eerste monstersharks (die zich gewoon inkopen in die 2100) zich gekwalificeerd hebben..
Ik zal het iig wel melden hier als hij gaat spelen en ik achter de pc zit..
Mooie kerel die Joris. Maat van me zat bij de voorronde van het NK-poker bij hem aan tafel in Nijmegen. Aan die tafel zaten ook The Jay en Steven van Zadelhoff. Totaal rebuys a 100 euro aan 6 tafels iets van 75, waarvan 50 aan die bewuste tafel...
Die Jaspers is in een jaar tijd als een komeet omhoog geschoten. Stampt nu de tafels aan op Everest en doet dat volledig afgezonderd. Hij schijnt inmiddels al internet-miljonair te zijn.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"