13-10-2007, 10:43 PM
Peter Wrote:Wedstrijd niet gezien. Schijnbaar was Oranje eindelijk een behoorlijk goed en schijnbaar had Bassie eindelijk eens pech (buitenspelgoal hoorde ik?) ipv geluk. Ik kan er niet wakker van liggen en zie oranje het liefst met de hakken over de sloot (bij gelijk puntenaantal met Bulgarije mogen wij op onderling resultaat naar het EK?) geniepig het EK halen. Misschien dat de spelers dan eindelijk eens loskomen en gaan vlammen op het EK.
ik heb de 1ste helft voor de helft gezien en die vond ik matig.
de 2de helft was onthutsend zwak. die mathijsen heeft 5 x een pass naar voren gegeven die door de wind over de achterlijn zeilde. een ezel.... en roemenie zet even druk en spelers van oranje leken niet meer dan van die gele poppen die je altijd op een trainingsveld ziet staan. de enige die een 6 haalde was seedorf en misschien bouma, maar voor de rest wass het shame shame shame.
en dan die analysten. ik heb toch echt in de d junioren al geleerd dat het makkelijker voetballen is tegen de wind dan met de wind mee. nee hoor, ze dachten dat nederland er in de 2de helft wel overheen zou walsen. dat denk ik ook ja. :roll: er kwam gewoon geen bal aan. daarbij, roemenie spaarde de 1ste helft krachten op dit zware veld. ze gaven ook nog eens geen kans weg. erg slim en ontzettend verdiend gewonnen.
(en dan jaliens voor heitinga. wat doetie jaliens nou in godsnaam in oranje? en die babel met z'n corner naar de andere zijlijn? waarom deed robben mee? pleurt vd vaart dan op linkshalf. ook gio was onthutsend zwak, dus waarom nou je rechtsback wisselen, wat heeft dat in godesnaam voor nut? daar win je de wedstrijd toch niet?)
mijn psycholoog zei: schrijf het ff van je af. :lol: