14-10-2007, 02:46 PM
Mukkus Wrote:Ach, je moet van God 4-3-3 spelen, dus dan zet je van der Vaart rechtbuiten.... :roll:
Viel me nog mee, had bijna verwacht dat Henk Timmer daar zou spelen.
Voetballes 1 voor meneer van Basten: Met de spelers, die je hebt maak je een opstelling/formatie. Niet andersom: een formatie willen spelen en daar vervolgens de spelers indrukken. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Van Basten zegt dat een linkspoot op rechts ruimte schept voor opkomende mensen ( rechtshalf en rechtsback), omdat die linkspoot naar binnen trekt en de verdedigers dan een probleem hebben. Zo speelde Stoickov ook bij Barcalona.
Tegenstanders zeggen dat je zo het spel niet breed houdt en dat alle ballen in een soort trechter komen en dat voetballen zo onmogelijk wordt, zeker als een tegenstander zich ingraaft.
Ben het met je eens Mukkus, al zou ik niet weten wie er op rechts moet spelen dan. Kuyt is een optie, Babel misschien.
Gewoon 4-4-2 spelen met Ruud en Van Persie in de spits......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"