15-10-2007, 10:57 AM
Legion Wrote:El Parasito Wrote:Legion Wrote:El Parasito Wrote:Legion Wrote:El Parasito Wrote:Legion Wrote:Ik zou ook zeker bij Febo gaan spelen. Die hebben de beste ML van Nederland in hun team
Niet overdrijven: de 3e ML van Nederland.
In jouw footstar ogen wel jah. Ga je nu ineens wel af op statistiekjes van sites af?
Waar baseer jij het dan op dat ze de beste ML hebben van NL? En heb je mij ooit gehoord dat ik de statistiekjes op sites niet geloof? Wees eens een beetje concreet, dan kan ik wat met je kritiek. Nu vind ik het vooral gezeur van iemand die er totaal niks meer mee te maken heeft.
Ik heb helemaal geen zin om jou van statistiekjes te voorzien. Dat heb ik in vorige stellingen al genoeg gedaan, en zelfs dat lul je een banaan nog recht. Nu mag jij met statistiekjes komen dat hij op nummer 3 staat. Ik heb mijn antwoord al klaar.
Ik vraag niet om statistiekjes, ik vraag waar jij het op baseert. Als ik jouw invalshoek of mening hoor, kan ik daar misschien iets mee (of niet). Vandaar dat ik vraag of je je standpunt kan onderbouwen met feiten, meningen etcetera..
Ik heb me vergist. De beste ML uit Nederland speelt bij Inter
Jammer, ik had toch wel een iets volwassenere reactie verwacht van een 29 jarige...