15-10-2007, 02:36 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Liever dat dan de hele week dingen roepen. Zullen wij jouw finalevoorspellingen van vorige week er nog eens bijhalen? :razz:Mitch Wrote:Ad Wim Wrote:Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.Daarom heb je in de poll natuurlijk ook Andreev laten winnen, lekker logisch :-k
Ad verandert per minuut van mening :wink:
Ik haal liever mijn positie bij TM erbij :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.