15-10-2007, 04:18 PM
Mac Wrote:=D> top dat je geen antwoord geeft op het eerste deel, dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Ik vind het gewoon raar dat jij een basisplaats 'eist' aan de hand van een paar doelpuntjes tegen botteams. Tegen TRL heb ik trouwens gewoon mn doelpuntje meegepikt hoor. En doe nou niet alsof het echt voetbal is, ook in 15-30 minuten zou jij af en toe een doelpuntje mee moeten kunnen pikken als je echt zo goed was.
anyway dit was mn laatste post over dit onderwerp, ik heb mn argumenten gegeven en er valt verder weinig meer aan toe te voegen.
Zit het zo diep? Ik vergeet een argument van je te beantwoorden en ik krijg zo een reactie? Ik hoop niet dat je ergens hebt lopen zeiken op reacties van anderen van elkaar want dit is gewoon kinderachtig. Ter antwoord, coefficenten zijn door Anti gepost op dit forum. Dat je dat zelf niet weet, en de veranderingen in de ME zegt genoeg voor mij.
En ja je hebt gescoord tegen TRL, maar of ik er meer had gemaakt zullen we niet weten. In de twee wedstrijden waar het om ging dit seizoen hebben Onno en Lucas het af laten weten...er is 1 spits die er 15 in ramt tegen 2 bot teams, en een 10 en een 9 haalt terwijl jullie als spitsen in dezelfde wedstrijden speelden niet. Dit is mijn mening, dat je het daar niet mee eens bent om wat voor reden dan ook is je goed recht.
En ik heb nergens maar dan ook nergens gepost dat ik een basisplek eis, ik wil een kans met 90 min in een wedstrijd, bij falen van de huidige spitsen en die kans krijg ik niet. En aangezien ik die kans niet krijg hoef ik gewoon niet te spelen, gun dan Roel de speeltijd en ervaring maar.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]