15-10-2007, 10:59 PM
Adder Wrote:Ik vind het dus gelul( moet nog wel alles bijlezen).
de 1e 2 potjes speelde hij, wat betekende dat Onno en Lucas er 1 x naast staat. Er zijn 3 bot teams, dus zeker 6 potjes had ie gebald+ nog een bot voor de beker.
Hij staat 2 potjes niet in de basis en meteen "oh ik zie het niet meer zitten, geen uitdaging, blablabla"
Het is juiste een uitdaging!
Maar goed, moest het ff kwijt, ga nu naar Yoga.
Dus vanavond laat ben ik helemaal relaxed en zie wel wat er allemaal gepost is.
het is idd een uitdaging.
maar als je'm altijd in onbelangrijke friendlies laat meespelen, en dus geen ervaring laat opdoen (friendly+AGT=geen ervaring, neem dat maar aan), dan maak je't hem wel heeeel erg moeilijk.
mij lijkt een logische oplossing, om Joep te geven wat ie wil, namelijk geen friendlies meer spelen zodat hij niet nutteloos fitness verliest en zich dus volledig kan richten op het inhalen qua skills.
Vergeet daarbij ook niet dat ervaring enorm belangrijk wordt (is?) om je skills optimaal te kunnen gebruiken. Als Joep nooit competitie speelt, en de andere spitsen wel, dan zal Joep hen nooit kunnen inhalen. Simple as that.
Verder wil ik me hiermee niet bemoeien, en moeten jullie zelf maar tot een oplossing zien te komen. Ik ben maar een buitenstaander in heel deze situatie en verwacht dus niet dat er met deze post veel rekening wordt gehouden..