16-10-2007, 09:36 AM
Adder Wrote:Ik heb de ME niet bedacht, ik zie alleen maar dat tackling heel belangrijk is. Er gebeurt ontzettend veel "kluitjesvoetbal" en als je dus wat tackling hebt,pak je de bal wel eens terug en kan je door wandelen.maar als uit de laatste aantal wedstrijden blijkt dat de spitsen die het niet kunnen toch meer intercepties hebben en ze ook bijna geen tackels maken, hoe 'legitiem' is dat argument dan?
Tegen YBA:
Bierbuik 3 tackels 0 gelukt 14 intercepties
Onno 1 tackel 1 gelukt 5 intercepties (70min gespeeld)
Lucas 1 interceptie (20min gespeeld)
Tegen TRL:
Onno niks (75min)
Lucas 2/2 8 intercepties 1 goal
Joep niks (15min)
Tegen Heerenveen:
Onno 5 intercepties 4 goals
Joep 12 intercepties 8 goals (60min)
Lucas 3 intercepties 1 goal (30min)[/quote]
Quote:2 identieke spitsen klopt ja, omdat ze, qua puntenaantal, beter zijn. En regelmatig dat ik Onno opgeofferd hebt, maar dat terzijde.
Quote:Free transfer krijg je aan het einde van het seizoen.waarom juist dat bedrag? jij weet ook dat er weinig tot geen clubs zullen zijn die dat bedrag neer gaan leggen, wat dus inhoudt dat Depor tot eind dit seizoen 'vast' zit bij FC CT en we daarna niks vangen. mij lijkt een bedrag van zo'n 75k voldoende.
Ik heb nog geen bod gezien van een andere club ( jij had verschillende clubs al gesproken?), dus TL wil ik wel doen, maar met de prijs ga je waarschijnlijk toch niet akkoord (130k).
Quote:Afkopen moet je zelf weten, maar voor zover ik weet en zie, is er geen signing fee meer.elke week 2k salaris meer en na 30 weken is die afkoopsom binnen.
Quote:De statistieken zjn wel leuk, maar de beelden zeggen toch wat anders.dat is dus juist het probleem. pomp die bal eens op goal ipv die vage breedte passjes, of zelfs passes achteruit.
Wat betreft passing niet helemaal met je eens. We staan idd veel gedekt, maar af en toe staan we wel ff los en kunnen we dus opzij passen.
Quote:Cijfers, zie boven.nee de andere spitsen speelden toen lekker / in invalbeurten in andere wedstrijden.
Tegen TRL kan ik het wel hard maken, want je viel belabberd in. En je was nog een stuk fitter ook.
Quote:Je mist niet een hoop ervaring, want die kan je krijgen tegen bots, alleen wil je dat niet.wel een keer ingevallen.. poeh... waarom geef je em niet een keer 90 minuten de kans? als ie dan bagger speelt, dan heb je (meer) recht van spreken.
We spelen 4 echte en 3 bots. Ook bij die echte had je wel een keer ingevallen. Lucas en Onno heben toch ook dat ze niet alle potjes kunnen spelen vanaf nu?
Quote:Moet Lucas dan ook maar op zoek naar een andere club?ik heb depor niet zien zeggen dat ie alles moet spelen.
Onno wordt wat lastig......
Quote:Dat van Roel,meen je toch niet serieus hè? Die jongen slet ik door het hele team. Er staat wel F bij zijn positie, maar die gebruik ik overal.en dat vind ik ook niet kunnen, zoals eerder aangegeven.
Ik zal er nog ff over nadenken, wat betreft friendlies.