17-10-2007, 09:38 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ik vraag me dus af waarop je dat baseert... Ik heb nog steeds geen argumenten gehoord...Ad Wim Wrote:Ik zie het, ik redeneer op basis van mijn geheugen en de uitslagen van afgelopen jaren (en trouwens ook dit jaar vooralsnog). Dus waarom ik het dan niet snap...
Afgelopen jaren was de baan nog sneller.
Dat zegt natuurlijk niet dat automatisch de mannen met de beste service winnen.
Tennissers met veel gevoel/controle kunnen makkelijker breaken.
Dus vandaar dat Gasquet niet kansloos is.
Dit heb ik vorig jaar gezien en gelezen in interviews.
En het is al jaren bekend.
Gewoon gebasseerd op kennis.
Gelukkig wordt het ook overal bevestigt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.