17-10-2007, 11:51 AM
kooltje Wrote:dat is op loopafstand van het stadion?
10 minuutjes lopen door de binnenstad, maar als je op de korte zijde zit moet je er rekening mee houden dan je ook 20 minuten in rij staat voor het stadion als je er niet heel vroeg bent.. 4 toegangspoortjes waar duizenden mensen doorheen moeten is een drama. Dus 3 kwartier voordat het duel begint moet je zeker wel aanlopen om mooi op tijd op je stoel te zitten. Heb verder ook geen idee of daar voor duels van Nederland wat te beleven is en zou je ook geen specifieke kroegen kunnen noemen.. dat weet ik alleen voor dinsdag als het weer CL is (dan hoef je niet eens een kroeg in, buiten ook behoorlijk vol). Op de markt in de binnenstad is met PSV CL-duels niet zoveel te beleven, maar zou me niks verbazen als de oranje-fans daar wel voor kiezen.
Verder zal die plek waar Ekslem op doelt (oostkant stadion, langs het spoor) wel gewoon open zijn net als bij duels van PSV. Of anders gewoon het supportershome in het stadion aan de lange zijde (spoorkant), daar is het ook altijd lekker druk en gezellig voor de wedstrijden al durf ik niet te zeggen of ze daar bier mogen schenken met duels van Oranje.