19-10-2007, 12:48 PM
D'r an met de lippe Wrote:Moeilijk te zeggen Ekslem, Brood wisselt nog wel eens. De kans dat Rahim speelt na het geblunder in Heerenveen is dan ook wel redelijk groot denk ik. Ik verwacht een 4-4-2 opstelling met Looms op linksback, Wuytens en Rahim centraal en Boakye op rechtsback. Het kan ook zo maar zijn dat Heracles met 3 verdedigers speelt (Maas als verdedigende middenvelder) en dan is het nog maar de vraag of Rahim wel centraal komt te staan, ik zou dan eerder voor Wuytens kiezen. Bosnar zie ik niet snel in de basis staan morgen. Looms lijkt me in ieder geval wel een zekerheidje.
Ik heb erg zin in morgenavond, eindelijk de kans om de zure nasmaak van de vorige wedstrijd weg te spoelen. Maar daarvoor zal wel eerst een goede wedstrijd gespeeld moeten worden. Achterin moet het collectief er tig keer beter staan dan in Heerenveen en voorin moet de samenwerking met onze technische spelers weer gaan lopen. Als dat lukt zijn die Arnhemmers te pakken. De spelers kunnen ondanks de wanprestatie in Heerenveen in ieder geval vanaf de eerste minuut rekenen op onze volledige (vocale) steun. Wij zijn geen Groningers die bij 1 minder resultaat meteen de eerste minuten wegblijven
No offence, maar moet dat nou echt in elk bericht over Heracles weer herhaald worden? Na een keer of 5 is dat echt wel duidelijk