16-08-2004, 02:05 AM
Ik helaas een 3-1 nederlaag geleden... Volgende week is het eigenlijk de eerste van erop of eronder wedstrijden... Bijna alle teams zijn gewaagd aan elkaar...
Ik twijfel tussen hem een overwinning in de schoot werpen waardoor directe promotie zeker is voor hem en ik dus volgend jaar geen last van hem heb, of toch alle risico nemen en alles op alles zetten om tegen hem een goed resultaat te halen (kans is klein).
MIjn TS is namelijk geirriteerd en dan heb ik wel een WO tegemoet te zien maar volgens mij stijgt je TS daar niet enorm van... Ik moet dus een goede TS hebben voor de komende wedstrijden...
Tips zijn van harte welkom
Ik twijfel tussen hem een overwinning in de schoot werpen waardoor directe promotie zeker is voor hem en ik dus volgend jaar geen last van hem heb, of toch alle risico nemen en alles op alles zetten om tegen hem een goed resultaat te halen (kans is klein).
MIjn TS is namelijk geirriteerd en dan heb ik wel een WO tegemoet te zien maar volgens mij stijgt je TS daar niet enorm van... Ik moet dus een goede TS hebben voor de komende wedstrijden...
Tips zijn van harte welkom
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)