21-10-2007, 10:04 PM
Davy, Hewitt, Roddick, Safin. Stuk voor stuk (oud) toppers die dit nooit hadden kunnen doen. terwijl ze ook alle vier nog beter in vorm waren dan nalbi. dit is hoogst opmerkelijk. eigenlijk was elke zege dit toernooi een verrassing, met als uitschieters natuurlijk de 6-1 6-2 tegen nadal en de winst in de finale op federer.
weken lang nam niemand 'm, ook al had ie een makkelijke loting en was ie maar 1200 euro waard. hij zou er toch wel afgaan in de 1e of 2e ronde, en dat gebeurde ook altijd. hoogst merkwaardig vind ik dit. tegen 't verdachte aan.
overigens vind ik nalbi nog steeds een slechte keuze deze week. vooraf gezien dan natuurlijk. hij moest van én clement én berdych winnen om 15 punten te halen.
weken lang nam niemand 'm, ook al had ie een makkelijke loting en was ie maar 1200 euro waard. hij zou er toch wel afgaan in de 1e of 2e ronde, en dat gebeurde ook altijd. hoogst merkwaardig vind ik dit. tegen 't verdachte aan.
overigens vind ik nalbi nog steeds een slechte keuze deze week. vooraf gezien dan natuurlijk. hij moest van én clement én berdych winnen om 15 punten te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...