22-10-2007, 09:50 AM
waf Wrote:Mac Wrote:=D> jaaaaa laten we er het grote calimero topic van maken!!
een beetje wel ja, maar jij ziet dus echt geen kern van waarheid in de opmerking van ejr? probeer eens wat objectiever te kijken en trek je conclusies nog eens.
Hoe kun jij bepalen dat ik objectiever moet kijken als je m'n mening nog niet eens weet? Of ben jij telepatisch begaafd en weet jij m'n mening zo?
Tuurlijk gebeurt er veel bij ajax. Het wordt alleen 10x erger gemaakt door de media (als ik ook even calimero mag spelen). Er zijn bij elke wedstrijd wel relletjes. Ik zit wekelijks bij telstar en haarlem en ook daar gebeuren regelmatig dingen die als ze bij ajax/feyenoord/ado zouden gebeuren uitgebreid besproken zouden worden in de media. Nu hoor je er echter niks over. Ik snap daarom ook niet dat EJR zegt dat er weinig aandacht van uitgaat van de media, het stond op de voorpagina van de telegraaf vandeweek! Hoeveel meer aandacht wil hij hebben dan van de media?
Denk dat bijvoorbeeld dat het niet uitmaakt tegen wie clubs als dynamo zagreb en sparta praag gespeeld hadden, er hadden altijd wel relletjes geweest in de binnenstad ook al was hadden ze tegen het brave psv gespeeld.