22-10-2007, 05:42 PM
Ekslem Wrote:Ben benieuwd in welke opstelling PSV speelt (hoe aanvallend). Culina zal gemist worden deze pot, maar gelukkig is Gomes fit :razz:
Anders ik wel. Hij zal een keuze moeten maken uit Lazovic, Farfan, Perez en Koevermans. Denk dat die laatste op de bank zal beginnen.
Mendez zal de plek als controlerende/lopende middenvelder wel overnemen van Culina, Koeman speelt nu eenmaal graag met Mendez in de CL. Als 3e middenvelder zie ik graag Bakkal die ook niet te beroerd is om mee te verdedigen terwijl Aissati vooral vooruit kijkt en dramatisch uit vorm is. Hopelijk spelen we iig gewoon 4-3-3, die Turken gaan buitenshuis toch altijd met zn allen voor de eigen goal hangen. Farfan en Perez lijken me duidelijk de vleugelspelers. In de punt voegt Lazovic voetballend wat meer toe, maar Koevermans is tot nu toe dan weer DE afmaker van PSV en bovendien is hij door zijn houding populair bij het publiek. Ik geef persoonlijk Lazovic het voordeel van de twijfel, omdat Koevermans ook wel een heerlijk breekijzer kan zijn als het nodig is.
Opstelling:
Gomes-Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld-Bakkal, Simons, Mendez-Farfan, Lazovic, Perez