23-10-2007, 08:24 AM
Tripplexxx Wrote:Als ik nog een theoretische kans had op de nummer 1 plek, dan ging ik alles of niets spelen en voor de verrassingen.
Die nummer 1 gaat niet zoveel gokken lijkt me en of je nou 3e of 9e wordt.....
Ik heb weloverwogen verrassingen:
De weinig gekozen
Mathieu
Tursunov
Clement
Bjorkman
Als 2 van deze mannen verrassen, kan ik zo 40 punten inlopen.
Echt gokken in deze week heeft weinig nut, denk ik, want dan loop je alleen maar schade op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.