08-06-2005, 06:07 PM
Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Nu ga je te ver terug Gerben en slaat het nergens meer op.
Ik beantwoord jouw onnozele opmerking met een nog onnozelere opmerking.
Ehm, jij merkte op dat ik een grote liefde voor Cambuur zou hebben. Ik vraag mij af hoe je daar bij komt, dus plaats ik een vraagteken. Dat jij daarna jouw eigen onnozele opmerking er tussenuit haalt zegt meer over jou dan over mij. Bovendien kwam jij met een of ander lulverhaal dat Samaras niet gewaardeerd zou worden bij Heerenveen en vraag ik daarop wat jij eraan hebt dat hij vertrekt. En jouw onnozele reactie op mijn licht prikkelende opmerking daarna maakt helemaal duidelijk dat je een matig verliezer bent.
Jezus, ik heb niet om zo'n onwies verhaal gevraagd. Dat ik het ook nog heb gelezen maakt maakt mij een verliezer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]