31-10-2007, 04:41 PM
Forever Wrote:kooltje Wrote:wat stel jij voor dan forever? wat anders maar wat?
Ik zie graag weer dat men meer positie specifiek gaan trainen.
Dus dat spitsen in eerste instantie aan hun scoren en techniek werken. Daarnaast aan skills als spelinzicht of positiespel. Dat vleugelspelers hun voorzetten opkrikken. En dat verdedigers wat doen aan hun lange pass of koppen.
Dit kan natuurlijk niet allemaal in een teamtraining schema. Dus mijn voorstel is dat deze 2 plekken om de 5 (een getal) weken weer wisselen. En dat of de aanvallers, of de verdedigers of de vleugelspelers deze mogen invullen. Middenvelders hebben de laatste tijd al veel profijt gehad van de teamtraining. Tackelen kwam er speciaal voor hen in.
Want met het huidige schema, heb je wel veel vaardigheden die iedereen kan trainen. Ze hebben nut voor meerdere posities. En ook veel mensen doen dat. Misschien ook omdat ze graag efficiënter willen trainen (een hoger percentage bij footsteps). Maar niet gelijk voor hun positie de meest relevante skills zijn.
Als er toch iets algemeens moet komen. Dan zie ik graag in ieder geval 1 keer koppen.
Verdedigers hebben al een dag(inzicht)
2 techniek is algemeen en 2 korte pass ook. 1 pos.spel heb ik ingevoerd.
Ik wil best om de 5 weken 2 dagen specifiek een groepje doen.
puur uit eigen belang zeg ik dat dribbelen ook door een grote groep gevolgd kan worden.
Daarnaast kan er ook wat aan koppen ( beetje algemeen) worden gedaan.
Specifiek moet er maar in de diverse topics door de bewuste personen gediscussieerd worden
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!