01-11-2007, 10:31 AM
Peter Wrote:Ze hebben die Matusiak trouwens toch al gehaald als vervanger voor Alves? Valt die tegen ofzo Muk?
Ze hebben inderdaad in de persoon van Matusiak al de vervanger voor Alves gehaald. Of ie tegenvalt? Nee. Kwestie van wennen en lichte blessures. Komt bij dat ie tijdens het half jaar bij Palermo maar een paar wedstrijden gespeeld heeft.
Goede deal, die 20 miljoen. (Een jaar geleden werd ik hier nog uitgelachen, toen ik die 20 miljoen als vraagprijs noemde.....)
Samaras hoeft voor mij niet terug. Dan liever Paulo Henrique opnemen in de A-selectie.
Alves wil hogerop, Heerenveen wil minimaal 20 miljoen. Alves heeft niet de volledige steun van de supporters en misschien ook wel niet van de spelersgroep.
Ben benieuwd naar de exacte voorwaarden. Manchester City staat niet echt bekend om hun sterke onderhandelingen. Bij de transfer van Samaras boden ze in eerste instantie 2,5 miljoen euro. De werkelijke transfer was 7,5M, % bij doorverkoop en bedragen van rond de half miljoen mocht Manchester City europees voetbal halen. Door de verkoop van Alves worden die clausules opeens ook weer interessant.
Oh, my god, we bought Kenny!