04-11-2007, 01:41 PM
Ricochan Wrote:mindlight Wrote:waf Wrote:mindlight Wrote:Nee daar geloof ik niets van. Onze trainer is helaas nogal den Ouden fan
Het probleem voor ons ligt de komende wedstrijd achterin. Van Steensel komt nog terug van zijn operatie en van Dieren speelt de komende weken niet. Stam komt duidelijk flink te kort voor dit niveau, dus hopelijk durft Lokhoff Luijckx achterin op te stellen. (als hij wel weer fit is)
Maar Voskamp is een held, wat mij betreft de komende 4-5 wedstrijden een basisplaats, en maar zien wat hij met de geboden kans doet.
vorig jaar was lokhof een voskamp fan en toen bakte die krotenkoker er geen pepernoot van. maar ik ben ervan op de hoogte dat het excelsior publiek hem wel ok vind. echt onbegrijpelijk.
Alles beter dan den Ouden wmb. En Voskamp knokt zich altijd helemaal verrot en heeft een neusje voor de goal.
En vorig jaar heeft Lokhoff het eerst lang met Grot geprobeerd, en vaak ook helemaal zonder diepe spits. Voskamp heeft ook toen niet echt veel basisplaatsen gehad.
Heb je den ouden al bedankt voor zijn goals ? :wink:
Speelde goed gisteren inderdaad, maar Voskamp viel ook weer prima in. Ik snap Lokhoff op zich wel, maar je kan Voskamp toch niet op de bank blijven houden als hij zo blijft invallen?
Maar complimenten aan Geert voor gisteren, speelde goed!