06-11-2007, 06:01 PM
Riekki Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Nou Harry, wat denk je er van?
Afgelopen weekend verloren van AZ, maar dat is ook weer geen schande (zeker niet als het loopt daar). Week eerder toch met overtuigende cijfers van Groningen gewonnen. Ik vrees dan ook een nederlaag, net als we de afgelopen 2 seizoenen (op play-offs na) kansloos verloren in Nijmegen. Gerustelling voor jou dat we ook al een stuk of 24 uitwedstrijden niet meer gewonnen hebben én het ontbreekt ook nog is aan vorm. Ik ben er in ieder geval niet bij, één van de weinige uitwedstrijden die ik dit seizoen mis. Ga met vrienden onder genot van een biertje de wedstrijd wel op tv kijken.
en dat noemt zich supporter :roll:
Sterker nog, als we vrijdag verliezen lever ik mijn seizoenskaart in en mijn kaart voor 8 resterende uitwedstrijden ook meteen! Af te halen voor 1 euro en 99 cent! Tenzij we met grote cijfers verliezen, dan is hij af te halen voor 1 euro en 79 cent!
Peter Wrote:Precies, Harry kan altijd prima goedkope kaartjes voor een goede plek in het thuisvak regelen D'ran.. had je van moeten profiteren!
Mooi dat Harry dat doet, maar ik heb niet de behoefte om vrijdag naar Nijmegen te reizen. Vind 12 vd 17 uitwedstrijden dit seizoen genoeg!