07-11-2007, 12:30 PM
Sinds enkele weken mijn nieuwe held...
Hier enkele van zijn uitspraken...
Sjaak Polak (18-02-1976 ââ¬â) is een Nederlands voetballer.:
'Mijn jeugd gun je je ergste vijand niet'
'Het irriteert me vreselijk als mensen zeggen dat wilskracht mijn enige kwaliteit is'
'Als ik een omhaal probeer te maken om de bal ineens in de verre kruising te schieten, dan mag je me voor gek verklaren'
'Samen met Jantje over Pietje praten, dat vind ik achterbaks'
'Ellebogen of doodsschoppen geef ik niet, maar ik kan wel eens onberekenbaar uit de hoek komen'
Bron: Voetbal International, 14 maart 2007
'Ik sta hier te lachen, maar ik kan wel janken'
'De gele kaarten komen tegenwoordig met de post'
'Ik mikte op het reclamebord maar hij ging er aardig in'
'Ja het enige wat helpt is je helm op, je motor starten en zo hard gaan als je kan' (Polak speelde tijdens Sparta - Excelsior tegen Andwelé Slory).
'We zijn gewoon eh.. met de broek naar beneden en een volle hand erop. Ja en dat is niet fijn hoor.'
Oktober 2007, na de wedstrijd De Graafschap - Sparta (4-0).
'Hij was Lingo aan het spelen. Ik ben blij dat ze er nog in zitten die twee.'
Oktober 2007, over de handtastelijkheden van tegenstander Anthony Lurling. :lol: :lol:
Hier enkele van zijn uitspraken...
Sjaak Polak (18-02-1976 ââ¬â) is een Nederlands voetballer.:
'Mijn jeugd gun je je ergste vijand niet'
'Het irriteert me vreselijk als mensen zeggen dat wilskracht mijn enige kwaliteit is'
'Als ik een omhaal probeer te maken om de bal ineens in de verre kruising te schieten, dan mag je me voor gek verklaren'
'Samen met Jantje over Pietje praten, dat vind ik achterbaks'
'Ellebogen of doodsschoppen geef ik niet, maar ik kan wel eens onberekenbaar uit de hoek komen'
Bron: Voetbal International, 14 maart 2007
'Ik sta hier te lachen, maar ik kan wel janken'
'De gele kaarten komen tegenwoordig met de post'
'Ik mikte op het reclamebord maar hij ging er aardig in'
'Ja het enige wat helpt is je helm op, je motor starten en zo hard gaan als je kan' (Polak speelde tijdens Sparta - Excelsior tegen Andwelé Slory).
'We zijn gewoon eh.. met de broek naar beneden en een volle hand erop. Ja en dat is niet fijn hoor.'
Oktober 2007, na de wedstrijd De Graafschap - Sparta (4-0).
'Hij was Lingo aan het spelen. Ik ben blij dat ze er nog in zitten die twee.'
Oktober 2007, over de handtastelijkheden van tegenstander Anthony Lurling. :lol: :lol:
The great old Ludwig von...