13-06-2005, 11:14 AM
Nadat Manchester United grote interesse toonde in Ji-Sung Park van PSV, heeft volgens de Engelse media nu ook Chelsea zich gemeld voor de Zuid-Koreaan. De relatie tussen Chelsea en PSV kan een transfer misschien eerder mogelijk maken.
PSV maakte bekend dat Park weg mag voor 15 miljoen euro. "Voor minder mag hij niet weg, het is een speler met een grote waarde en waar toeschouwers voor naar het stadion komen", aldus een woordvoerder van de club uit Eindhoven
Bron: Voetbalzone
PSV maakte bekend dat Park weg mag voor 15 miljoen euro. "Voor minder mag hij niet weg, het is een speler met een grote waarde en waar toeschouwers voor naar het stadion komen", aldus een woordvoerder van de club uit Eindhoven
Bron: Voetbalzone
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen