08-11-2007, 03:31 PM
Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Aan al die redenen die Jol noemt, kan maar 1 conclusie verbonden worden:
Jol is volgend jaar de nieuwe trainer van Ajax!
Gerben, fijn dat je weet hoe het met Rutten en Eijkelkamp is gegaan. PSV durfde het (nog) niet aan met ze. Mss staat Rutten wel te springen om het ongelijk van toen aan te tonen. Weet jij veel!
Ehm, zo is het toch gegaan met R&E of niet dan?
En ik denk ook dat Jol eerder wacht op OF een andere Engelse club OF tot na de zomer (hij heeft straks toch 4 a 5 miljoen) om van Basten op te volgen. Het wespennest Ajax lijkt me alleen iets voor een echte Ajacied...
Is Aron Winter al gediplomeerd? :wink:
Je eerste zin zegt genoeg, lijkt me. Dat weet je niet, maar je gaat er wel van uit. Je speculeert dus en maakt anderen dat verwijt.
Wat zegt mijn 1e zin dan precies? In mijn simpele benadering vraag ik jou om bevestiging dan wel ontkenning van wat ik veronderstel.
Weet jij het wel 100% zeker dan? Dat zij destijds 15e keus waren OMDAT PSV ze eigenlijk (nog) niet goed genoeg vond was een publiek geheim. En die conclusie leek me ook niet zo moeilijk aangezien ze al assistent waren onder Guus EN Rutten al wel in het bezit was van de juiste diploma's en PSV desondanks eerst allemaal andere kandidaten vroeg. You can do the math....
En wie verwijt ik dat hij/zij speculeert? Ik vind het slechts mooi als bepaalde types iets 100% zeker menen te weten en het dan niet waar blijkt te zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!