28-06-2004, 12:25 PM
Tja Bakke, volgens deze ratings is jouw aanval redelijk gelijkwaardig aan zijn verdediging en jouw verdediging is sterker dan zijn aanval. Gezien het feit dat je een beter middenveld hebt en je vleugels exact hetzelfde zijn als zijn vleugelverdediging zou je deze wedstrijd normaal moeten kunnen winnen met 2-0. Maar met veel pech kun je 'm ook verliezen. Vind er weinig vreemds aan, je hebt gewonnen en dat lijkt me voldoende. In vergelijking tot sommige anderen...
Voor de mensen die mijn wedstrijd niet hebben gevolgd, hier het scoreverloop in mijn uitwedstrijd:
1 - 0 Goof Cruijff (2)
1 - 1 Marshall Mahil (11)
2 - 1 Kurt Dombrowski (54)
3 - 1 Danny Smith (65)
3 - 2 Terje Løkken (71)
3 - 3 Rao Poh-Cai (75)
3 - 4 Marshall Mahil (78)
Had het echt niet meer verwacht na die 3-1. En daar waar ik anderen juist de verkeerde kant op zag gaan (K.O., Marshall, Piter) kwam ik juist terug. De eerste punten in V zijn binnen en woensdag weer de beker. De supporters waren super blij met de winst, ze kwamen dan ook in grote getale (wel 4!!!) naar de club...:S
Voor de mensen die mijn wedstrijd niet hebben gevolgd, hier het scoreverloop in mijn uitwedstrijd:
1 - 0 Goof Cruijff (2)
1 - 1 Marshall Mahil (11)
2 - 1 Kurt Dombrowski (54)
3 - 1 Danny Smith (65)
3 - 2 Terje Løkken (71)
3 - 3 Rao Poh-Cai (75)
3 - 4 Marshall Mahil (78)
Had het echt niet meer verwacht na die 3-1. En daar waar ik anderen juist de verkeerde kant op zag gaan (K.O., Marshall, Piter) kwam ik juist terug. De eerste punten in V zijn binnen en woensdag weer de beker. De supporters waren super blij met de winst, ze kwamen dan ook in grote getale (wel 4!!!) naar de club...:S