14-06-2005, 02:14 AM
Ik had 2,6 miljoen tot mijn beschikking na voornamelijk de verkoop van briljante IM Gordie Rowland... Met dat geld zijn de volgende aankopen gedaan:
Ter vervanging van reserve-spits Buster (goed-goed, slecht ervaring en vorm). 290k voor betaald, wellicht wat te prijzig.
Nieuwe centrale verdediger voor in de basis, heeft al wat ervaring en kan voorlopig nog wel even mee. De duurste van allemaal, met 498k.
Voor 459k een tweede verdediger, ditmaal een wingback. Is eveneens nog jong met al ietsjes ervaring, nog even uit vorm maar met de algemene training volgende week hoop ik dat wat op te krikken. Ik hoop van hem te profiteren via zijn spelhervatting.
De nieuwe trainee, voor als aanstaande vrijdag Huguet of iemand anders omhoog gaat. Heeft wat passen, redelijk zou te duur zijn geworden. Is 'al' 19, maar doortrainen van uitstekend naar formi werkt effectiever dan van goed naar uitstekend, wist Fabian me ooit te vertellen
... 348k voor betaald, niet teveel lijkt me.
Tsja, wat te zeggen over deze... 115k voor een reserve goede keeper leek me niet teveel, nadat ik Toftvang (uitstekend keepen) van de hand deed voor een stuk meer (366k). Is nu nog hopeloos in vorm, maar ach, ik heb Galland nog altijd als perfecte eerste keep.
Een tweede trainee, die woensdag al meespeelt (net als Lakspere, hopelijk...). Een 18-jarige leek me wel handig, 17 jaar kost (nog steeds) teveel en van hieruit traint het ook wel lekker. Wederom op uitstekend gekocht, dat was toch wel de maatstaf met al dat geld. Voor 302k de volgende Zwitser:
Dat was het, als iemand iets positiefs/negatiefs te melden heeft hoor ik het graag
.
Ter vervanging van reserve-spits Buster (goed-goed, slecht ervaring en vorm). 290k voor betaald, wellicht wat te prijzig.
Quote:Hafız EÄilmez
TSI = 1 520, 27 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Nieuwe centrale verdediger voor in de basis, heeft al wat ervaring en kan voorlopig nog wel even mee. De duurste van allemaal, met 498k.
Quote:Jean-Baptiste Hugues
TSI = 1 310, 26 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Voor 459k een tweede verdediger, ditmaal een wingback. Is eveneens nog jong met al ietsjes ervaring, nog even uit vorm maar met de algemene training volgende week hoop ik dat wat op te krikken. Ik hoop van hem te profiteren via zijn spelhervatting.
Quote:Pablo Mateo
TSI = 1 390, 26 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
De nieuwe trainee, voor als aanstaande vrijdag Huguet of iemand anders omhoog gaat. Heeft wat passen, redelijk zou te duur zijn geworden. Is 'al' 19, maar doortrainen van uitstekend naar formi werkt effectiever dan van goed naar uitstekend, wist Fabian me ooit te vertellen

Quote:Robin Lakspere
TSI = 1 180, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Tsja, wat te zeggen over deze... 115k voor een reserve goede keeper leek me niet teveel, nadat ik Toftvang (uitstekend keepen) van de hand deed voor een stuk meer (366k). Is nu nog hopeloos in vorm, maar ach, ik heb Galland nog altijd als perfecte eerste keep.
Quote:Roland Schoenbeck
TSI = 1 700, 29 jaar, waardeloos in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Een tweede trainee, die woensdag al meespeelt (net als Lakspere, hopelijk...). Een 18-jarige leek me wel handig, 17 jaar kost (nog steeds) teveel en van hieruit traint het ook wel lekker. Wederom op uitstekend gekocht, dat was toch wel de maatstaf met al dat geld. Voor 302k de volgende Zwitser:
Quote:Sven Stadden
TSI = 1 080, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Dat was het, als iemand iets positiefs/negatiefs te melden heeft hoor ik het graag