12-11-2007, 12:20 PM
Je gaat lekker Levi, jammer van de beker. Snap niet zo goed waarom die Buurman 5 pingels pakt en jij er 2 doorlaat, reflexes lijken mij toch hoog genoeg
Heb afgelopen week 12 reddingen verricht en 5 om de oren gekregen, resultaat een 2 . Deze week minder reddingen en 1 om de oren, resultaat een 6... snap geen reet van die beoordelingen.
PT is ondertussen 4 en we zijn aan het sparen voor PT5. Ze hebben mij (onder de noemer 'teambelang' een trainingsdag afgepakt ... dat wordt dus verkassen aan het eind van volgend seizoen :lol:
Heb afgelopen week 12 reddingen verricht en 5 om de oren gekregen, resultaat een 2 . Deze week minder reddingen en 1 om de oren, resultaat een 6... snap geen reet van die beoordelingen.
PT is ondertussen 4 en we zijn aan het sparen voor PT5. Ze hebben mij (onder de noemer 'teambelang' een trainingsdag afgepakt ... dat wordt dus verkassen aan het eind van volgend seizoen :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]