14-11-2007, 01:34 PM
Quote:Nina Brink eist miljoen na seksartikelen
woensdag 14 november 2007 09:08
Zakenvrouw Nina Brink heeft een miljoenenclaim neergelegd bij uitgeverij Quote Magazines wegens het publiceren van een reeks artikelen over haar vermeende sadomasochistische escapades.
Nina Brink eist een miljoen van Quote
Dit meldt de Telegraaf woensdag. Directe aanleiding vormt het artikel uit Quote in 2005 waarin twee anonieme voormalige medewerkers van World Online een boekje open deden over het seksleven van Brink.
Brink zou een relatie hebben gehad met president-commissaris Michael Schulhof van World Online. 'Ze gingen met elkaar naar bed en knoopten elkaar op. Ik weet van Nina dat daarbij sjaaltjes van het merk Hermès een belangrijke rol speelden,' aldus de anonieme World Online-medewerker in het bewuste Quote-artikel.
Daarnaast zou Brink, volgens het artikel, hem tot aftreden hebben gedwongen nadat hij niet meer met haar naar bed wilde.
Enorme schade
Brink zegt zelf enorme schade te hebben opgelopen door het bewuste artikel en dat zij tot de dag van vandaag zakelijk last van heeft. In de Telegraaf vertelde zij onlangs: 'Ik had pijn tot in mijn ziel. Ridicuul dat mijn seksuele geaardheid de insteek was voor een verhaal. Begrijp me goed, iedereen moet in de slaapkamer doen wat hij wil, maar sm is niet 'my way of life'.
Quote zegt niet onder de indruk te zijn van de megaclaim.
Ook de weblog Geenstijl.nl kreeg onlangs een fax van de advocaat van Nina Brink met het verzoek een bericht te verwijderen omdat het artikel op een 'smakeloze, suggestieve en onnodig grievende wijze bericht over het privéleven van de cliénte.'
Nina Kink is back in town! Waarschijnlijk 'trokken' die werknemers het niet dat Nina haar twee duimen niet bij hen naar binnen duwde....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!