23-11-2007, 01:22 AM
Amor Fati Wrote:VVV won vooral van Sparta en Willem II door hun instelling van niet willen verliezen. Diezelfde instelling heeft Heracles ook, waardoor het een leuke wedstrijd kan worden.
Sst, zeggen dat de strijdlust van Heracles (normalitair) een sterk wapen is van deze ploeg is op dit forum godslastering!
Peter Wrote:Hoe kom je er trouwens bij dat een nipte nederlaag tegen een degradatieconcurrent een resultaat zou zijn voor vvv?
Negatief resultaat?
de nieuwe Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik zou gaan voor:Is die niet blessee ?
Lakic - Everton
Vd Bergh
Klavan - Quansah\Bridji
Maas
Looms - Wuytens - Rahim - Boakye
Piecke
Ik heb zijn reactie gezien nadat hij tijdens Excelsior - Heracles werd gewisseld en zag dezelfde reatie in het kwadraat tijdens zijn wissel bij Heracles - Omniworld. Vervolgens heeft hij volgens de technische staf allerlei vreemde blessures en het roddelcircuit draait in volle gang. Ik weet niet wat ik er van denken moet...
Peter Wrote:Waarom zou je voor Boakye gaan? Die is toch tot de winterstop blessé?
Via landelijk medium vanavond pas bekend geworden , ik zie nu pas dat het gisterenavond al op een fansite stond. Wegens andere verplichtingen echter nog niet gelezen. Behoorlijke tegenvaller dit, zeker met het oog op de komende thuiswedstrijden (VVV, De Graafschap, Groningen en Willem II, meteen na de winterstop Sparta, Excelsior en NEC). Ja Mukkus, Riekki, goa en alle andere hobbieloze rukkers, veel spanning en strijd dus!