23-11-2007, 03:06 PM
waf Wrote:gittermaster Wrote:Pcies, daarom denk ik dat ik 25 eurotjes ga storten....
die clausule geldt toch alleen voor een eindronde wk? Hij mag weg als hij op een eindronde WK een van die landen kan coachen. niet de hele kwalificatie dacht ik....
Waf heeft gelijk...
Quote:Van Gaal kan niet direct bondscoach van Engeland worden
De geruchtenstroom over wie de nieuwe bondscoach van Engeland gaat worden is reeds in volle gang. Louis van Gaal heeft dit jaar eerder aangegeven dat hij bij een aantal landen, waaronder Engeland, aan de slag zou willen als bondscoach. Dit blijkt voor Van Gaal momenteel echter nog niet mogelijk.
Elf berichtte dat Van Gaal pas de mogelijkheid heeft om onder zijn tot 2010 lopende contract bij AZ uit te komen als hij na 1 juli 2009 de mogelijkheid krijgt om aan de slag te gaan als bondscoach van Argentinië, Spanje, Duitsland, Nederland of Engeland.
"Mijn voorkeur gaat uit naar Argentinië, omdat ik denk daarmee de meeste kans te maken om wereldkampioen te worden. Bovendien past de Argentijnse mentaliteit goed bij mij", aldus Van Gaal, die voorlopig nog geen bondscoach wordt.
Oh, my god, we bought Kenny!