26-11-2007, 03:18 PM
Legion Wrote:waf Wrote:Ad Wim Wrote:Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.
dus omdat we een keer in de laatste minuut verliezen, met 3 goals in het laaste kwartier waarbij hofland in de fout gaat, en jan van halst dat vervolgens (overigens keurig) onder een vergrootglas legt, heeft feyenoord een matige verdediging. ontzettende opportunist (ik weet nu al wat je repliek is en die gaat over de wedstrijden tegen twente en psvee).
houd jij je maar lekker bezig met je eigen matige verdediging. ik heb nieuws voor je: de kansen waaruit groningen scoorde waren nog niet half zo groot als de kansen die fietstas kreeg. het waren nog best mooi goals.
erg kut dit verlies, feyenoord had dat niet meer weg mogen geven, maar de wilskracht van grun was enigszins voorspelbaar met een thuiswedstrijd na die grote nederlagen van ze.
toch schijnt het een mooie pot geweest te zijn met veel strijd, en dan is het geen schande te verliezen daar.
12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Hofland speelde bij psvee uit, ook al zo beroerd. Erg jammer want in andere wedstrijden speelde hij top. Op zo'n moment moet Bahia eens laten zien dat hij er staat. Maar die laat zich kinderachtig 2x voorbijlopen bij de 3-2.
Tsja.. 2 pure linkspoten in de defensie he. Tegen PSV speelde Hofland aan de rechterkant, nu Bahia, maar beiden blijken dat niet te kunnen. Verder is het een bekend probleem dat ze beiden traag zijn.
Lucius hield zich in het Feyenoord van vorig seizoen prima staande, maar nu het niveau daar omhoog is gegaan richting nationale top zie je gewoon dat hij dat niveau, net als bij PSV, net niet aankan. Ideale 12e man, op veel posities inzetbaar bij blessures, maar een basisplek onwaardig bij een elftal dat kampioen van NL wil worden.