26-11-2007, 09:29 PM
Legion Wrote:Hofland speelde bij psvee uit, ook al zo beroerd. Erg jammer want in andere wedstrijden speelde hij top. Op zo'n moment moet Bahia eens laten zien dat hij er staat. Maar die laat zich kinderachtig 2x voorbijlopen bij de 3-2. Lucius geeft een bal voor de goals langs ipv hem het stadion uit te rammen.
Gewoon een offday voor de complete defensie. Op De Cler na uiteraard. Dat is gewoon NL elftal materiaal maar dat ziet iedereen behalve Van Basten.
Het is te hopen dat Greene weer gaat spelen. Zijn opbouwende kwaliteiten zijn ook veel beter dan die van Bahia. Verder zit Jordi Buijs nog op de bank. Hij speelde de complete voorbereiding maar is nu niet te zien.
weer dat gelul bij psvee uit. dat waren gewoon 2 weergaloze goals van perez, kon je toch echt weinig aan doen. en idd, hij stond daar rechts centraal. hij is zeker te langzaam, maar nu lijkt het net of hij er niets van kan en dat vind ik onzin.
het was hofland die de 'fouten' maakte, niet zozeer bahia. die berg kwam er bij bahia op wilskracht mooi langs. is het een fout van de verdediger (die minder kan doen in het strafschopgebied) of is het goed van de aanvaller? bahia staan er de hele tijd in op een zwaar veld, die gast kwam er net in, was fit, gretig, ik vind het toch wel begrijpelijk dat hij op zo'n moment net wat meer kracht heeft.
elk doelpunt is eigenlijk een persoonlijke fout, als er geen fouten gemaakt worden wordt er niet gescoord, ik vond dat berg en nevland het gewoon goed deden.
ik vind het ook wel iets te gemakkelijk om te zeggen dat hofland in die ene situatie korter moest dekken. in de hele wedstrijd verloor hofland (zo hoorde ik) elk kopduel. dan kan ik me voorstellen dat je een keer besluit niet het duel aan te gaan, maar een stap terug te doen om zo te kunnen anticiperen. als er een goal uit valt is het een fout, als hij de bal opvangt is het goed gezien. het is allemaal zo relatief.
dat die man uit zijn rug wegloopt kun je ook nuanceren. als hij meeloopt (hoewel hij het duidelijk niet zag dus die keuze maakte hij niet echt) valt er een gat in het midden. normaal gesproken moet de rechtsback die man oppikken. maar daar staat helaas theo.