26-11-2007, 11:47 PM
Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Tsja.. 2 pure linkspoten in de defensie he. Tegen PSV speelde Hofland aan de rechterkant, nu Bahia, maar beiden blijken dat niet te kunnen. Verder is het een bekend probleem dat ze beiden traag zijn.
tegen ajakkes ging het prima. wat nou niet kunnen? omdat ze elk 1 wedstrijd een foutje maken? :roll:
Die bal kan ik makkelijk terugkaatsen: dus omdat het tegen ajakkes 1 wedstrijd prima ging kan het altijd wel? :razz:
Ik ben gewoon van mening dat 2 linkspoten (of 2 rechtspoten) centraal achterin een duidelijke verzwakking van je verdediging oplevert. Een beetje linksbuiten heeft bij voorbaat een lekker avondje tegen Lucius en een linksbenige rechter centrale verdediger (Bahia of Hofland). Ik vind Vlaar geen betere speler (wel talentvoller) dan Bahia en zeker niet dan Hofland, maar toch denk ik dat Feyenoord de goals van gisteren niet had tegen gekregen met hem in de ploeg. Ook qua opbouw lijkt een rechtspoot en een linkspoot centraal me beter dan 2 links- of rechtspoten trouwens.
je kaatst maar een end raak, maar ajakkes was niet de enige wedstrijd die bahia goed functioneerde. sterker nog, hij heeft het de meeste wedstirjden gewoon goed gedaan.
2 linkspoten is niet alles, maar je hebt wel een mandekker nodig en doorgaans doet bahia dat goed. nogmaals, ook gisteren vond ik het niet echt een fout van hem. zijn enige echte zwakte is zijn beperkte opbouwende vermogen, maar dat gaat al stukken beter en bovendien: dat had alex ook niet echt (vooral niet in het begin).
ik denk dat hij tegen heracles begint met greene, maar ik weet echt niet of het verschil maakt of die gisteren gespeeld had. greene is gewoon een veel mindere verdediger en dan sta je misschien binnen 10 minuten wel op 0-2 achter.
en: er bestaan geen beetje linksbuitens meer in nederland. :razz: