30-11-2007, 07:09 AM
M1GGY Wrote:Ik vind de reacties hier wel een beetje tegenvallen.
Ik heb in de eerste orienterende gesprekken met Adder toch duidelijk aangegeven wat mijn ambities zijn. Dat men hier onwetend over is, vind ik niet mijn schuld maar degene die maar halve feiten ventileert.
Moet ik dan zeggen: "Jongens extra je best doen, want anders wil onze spits weg"? Ze doen al meer dan hun best, het is de coach die af en toe wat experimenteert.
Voorals nog zijn mijn doelpunten afhanklijk van de voeding vanaf de rest van het team, dus ik denk dat menigeen de hand in eigen boezem moet steken wanneer men mijns persoon aanvalt.
Verdedigers zijn veel te sterk in deze ME, dus ook hier kan de rest van het team niets aan doen.
Ik heb niets meer dan mijn best gedaan voor FC CT, ik heb zelfs mijn premies opgegeven. Desondanks is er weer een contract aangeboden van +1 extra jaar bovenop de eerste die ik heb getekend. Alleen omdat ik niet wilde dat de doelpunten gemaakt tegen de bots te zwaar zouden wegen op de uitgaven van de club.
Dat wist je niet, je kwam pas later er achter dat ik je een jaar heb laten bijtekenen.
Nu krijg ik dit over me heen?
Kon je verwachten, je zit bij een gezellig campingelftal :wink:
Ik vind dat van weinig klasse getuigen. Sorry..ik ben erg teleurgesteld in sommige reacties hier.
Ik vind het juist wel netjes. De meeste (ex) spelers zijn toch nog begaan met deze club. En misschien kan je je verplaatsen in hun dat zij weleens heel erg teleurgesteld zijn in jou.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!