02-12-2007, 09:16 PM
Gefeliciteerd Feyenoorders, verdiende overwinning natuurlijk. Heracles bij vlagen initiatief gehad maar kon daar niks mee. Kwalitatief was het verschil veel te groot.
Mooi om te lezen. Het meedoen aan de wave was wel een leuke cynische reactie, net als het 'alles of niets' in blessuretijd. Net zo cynisch als 2 jaar geleden. Toen scoorde Jansen de 6-1 en werd er door de Heracles aanhang 'zij krijgen voetballes' gezongen :wink:
By the way ook mooi hoe de Kuip reageert op een tussenstand van Ajax.
Ik wist eerst niet wat me overkwam, wist ik veel dat er op scorebord stond dat Ajax achterstond :lol: In het Polman een soortgelijke reactie als de concurrent achterstaat maar in de Kuip klinkt het toch nog heel ietsjes grootschaliger :razz:
Zelfs in het uitvak werd je bij vlagen iets nat.
waf Wrote:leuke middag, en ik vond de afvaardiging van heracles, die zelfs meedeed met de wave, lovenswaardig.
Mooi om te lezen. Het meedoen aan de wave was wel een leuke cynische reactie, net als het 'alles of niets' in blessuretijd. Net zo cynisch als 2 jaar geleden. Toen scoorde Jansen de 6-1 en werd er door de Heracles aanhang 'zij krijgen voetballes' gezongen :wink:
By the way ook mooi hoe de Kuip reageert op een tussenstand van Ajax.
Ik wist eerst niet wat me overkwam, wist ik veel dat er op scorebord stond dat Ajax achterstond :lol: In het Polman een soortgelijke reactie als de concurrent achterstaat maar in de Kuip klinkt het toch nog heel ietsjes grootschaliger :razz:
waf Wrote:vreemd idd, dit is de eerste keer dat ik (een beetje) nat werd op de plek waar ik al 7 jaar zit, vanwege de draaiwinden.
Zelfs in het uitvak werd je bij vlagen iets nat.