05-12-2007, 01:03 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Als ze op de NL100 met 5 of 10 dollar zitten vind ik ook zwak, maar 30 dollar valt toch wel mee?Precies wat Tree zegt:
Quote:Voor veel serieuze spelers die echt willen pokeren en niet bang zijn om beslissingen te nemen met grote bedragen...
Als je zo short bent, kun je niet serieus spelen omdat je inderdaad al snel committed bent. En je wordt sneller gecalld door (meerdere) big stacks, waardoor je vaker zuur verliest.
En zeggen dat je op deze manier minder verliest, is natuurlijk een broekpoepreden, dan moet je lager gaan spelen.
Maar als ik met 30 dollar aan 1 van die tafels van jou ga zitten, is elke raise van mij een all in voor jou.
Dat is ook niks aan :8:
Ik hoef me trouwens zelf niet vaak in te kopen.
Ik speel in het begin heel tight.
Wanneer ik op 40 of 50 dollar sta, ga ik echt spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.