07-12-2007, 02:21 AM
Vandaag voor de verandering weer eens live gepokerd. Het was een 35 euro FO single rebuy + addon. Er waren redelijk wat bekende namen aanwezig. Zoals altijd opende ik agressief. Pakte m'n potjes en had op een gegeven moment 7K, zal iets boven het gemiddelde geweest zijn. Ik maak een raise 3,5 x bb vanaf de CO met 8/9 suited en krijg 3 callers. Flop is 5/6/7 met twee hartens. Ik flop hier de nuts, iedereen checkt naar me toe en ik maak een c-bet van 1,25 pot ongeveer. De big blind raiset mij, waarop ik uiteraard allin ga. Na kort nadenken callt hij mij en hij blijkt 8/8 te hebben. Niet verwacht, maar goed. De turn en river zijn hartens en hij heeft natuurlijk de harten 8.
Rebuy!!
Ik speel wat kleine handjes nog en aan het eind van de rebuy-periode doe ik een addon en ben ik redelijk short. Krijg op een gegeven moment 9/b suited op de button en kom terecht in een 5-mans unraised pot. Flop is 10/V/K met wederom 2 hartens. De buurman links van me bet lichtelijk uit, iedereen foldt en ik maak hier een raise. Hij callt me en de turn is een blank. De paar muntjes die ik over had gingen er uiteraard in nadat hij naar me toe gecheckt had. Hij callt meteen en laat A/B hartens zien :eeeek: . Damn!! River is geen aas voor een split pot en het is einde toernooi voor me.

Ik speel wat kleine handjes nog en aan het eind van de rebuy-periode doe ik een addon en ben ik redelijk short. Krijg op een gegeven moment 9/b suited op de button en kom terecht in een 5-mans unraised pot. Flop is 10/V/K met wederom 2 hartens. De buurman links van me bet lichtelijk uit, iedereen foldt en ik maak hier een raise. Hij callt me en de turn is een blank. De paar muntjes die ik over had gingen er uiteraard in nadat hij naar me toe gecheckt had. Hij callt meteen en laat A/B hartens zien :eeeek: . Damn!! River is geen aas voor een split pot en het is einde toernooi voor me.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"