20-06-2005, 10:56 AM
Damn, FoR was echt wreed... Ozzy Osbourne leek herboren op het podium, Audioslave kickte zwaar ass en Rammstein liet de hemel boven Nijmegen (letterlijk) in vuur en vlam staan... Wat een spectaculaire show... Jammer dat er nauwelijks interactie tussen de Duitse shockrockers en het publiek was... Eén keer zei Till 'Danke', daar hield het wel mee op... Oh ja, de bassist ging in zo'n Zodiac over het publiek heen, dat was ook nog wel cool...
Velvet Revolver viel me zwaar tegen, kan die Scott Weiland niet gewoon een OD nemen? Ik had wel de eer om voor het concert even een kwartiertje met Duff en Matt te zitten, blijven toch jeugdhelden... Al zou ik eigenlijk interview met Slash hebben, maar die was te moe van de dagen ervoor dus lag in de tourbus te slapen...
Velvet Revolver viel me zwaar tegen, kan die Scott Weiland niet gewoon een OD nemen? Ik had wel de eer om voor het concert even een kwartiertje met Duff en Matt te zitten, blijven toch jeugdhelden... Al zou ik eigenlijk interview met Slash hebben, maar die was te moe van de dagen ervoor dus lag in de tourbus te slapen...