11-12-2007, 07:34 PM
Heracles nagenoeg rond met Charlton over de huur van Christensen. Jonge rechter middenvelder met aanvallende capaciteiten. Ik was op die positie ontevreden over Bridji en Quansah dus mischien heeft hij wat toe te voegen. Daarnaast begrepen dat Heracles in de winterstop een speler van Ajax gaan huren en ook nog een speler van tevens Ajax gaat kopen. Geen uit de lucht gegrepen geruchten in ieder geval, afkomstig van mensen die dicht bij het vuur zitten. De intresse voor Klavan zou ook concreet zijn (Feyenoord?). Dan leg ik de link verkoop Klavan en koop\huur Schilder. Daarnaast een bod van vermoedelijk HSV rond de 2.5 miljoen voor Boakye. Er staat wat te gebeuren in Almelo.
Een vraag aan de Ajacieden hier, heeft Ajax nog een (goedkope) overbodige rechtsback die bij een degradatiekandidaat niet verkeerd zou staan? Als dit allemaal klopt heb ik namelijk vermoedens dat Schilder als vervanger van Klavan gaat komen en dat die andere speler dan het vertrek van Boakye moet opvangen. By the way, het mag ook wel weer zo'n 'afdankertje' als Boakye zijn :8:
Een vraag aan de Ajacieden hier, heeft Ajax nog een (goedkope) overbodige rechtsback die bij een degradatiekandidaat niet verkeerd zou staan? Als dit allemaal klopt heb ik namelijk vermoedens dat Schilder als vervanger van Klavan gaat komen en dat die andere speler dan het vertrek van Boakye moet opvangen. By the way, het mag ook wel weer zo'n 'afdankertje' als Boakye zijn :8: