13-12-2007, 12:57 PM
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord.
Ik hoop voor je dat hij kan spelen, van mij mag ie nog even blessee blijven. Enige man waar we echt bang voor moeten zijn.
En nee, dat werkt niet meer zo goed, ligt waarsch aan het feit dat Alex weg is
Ja, PSV is echt een club vol amateurs waar je niet bang voor hoeft te zijn en we moeten vrezen voor degradatie.Ik hoop dat de Ajax-spelers er ook zo over denken, dan weer ik zeker dat PSV er met 1(want Ajax scoort altijd)-3 overheen loopt!
De laatste zin is wederom een tranentrekker. :razz:
Dat PSV zonder Koef moeilijk scoort lijkt me duidelijk... Hoe erg het in de competitie is weet ik niet, maar gisteren tegen Inter B viel PSV me vies tegen.
Maar Inter B is nog steeds 2 klassen beter dan Ajax A, dus dat zegt niks voor zondag.
Maar jij had verwacht dat PSV met 10 man wel even lekker een goaltje of 2/3 zou maken? Eerste half uur viel me behoorlijk mee gisteren, in die tijd al meer kansen gecreerd dan in 90 minuten tegen Roda, daarna ist uiteraard onbegonnen werk.
Mwah, vond ze daarvoor ook al niet al te sterk overkomen, hoop voor jullie dat er wat meer pit inkomt als Vergoossen in januari komt, want tegen Roda was het huilen en gisteren was ook een afgang. Heb de hele wedstrijd niet het gevoel gehad dat er wat te halen viel voor PSV. Maar Ajax en Inter is een dermate groot verschil dat er van alles kan gebeuren, kijken of Farfan of Lazofiets het niveau Ajax wel aankunnen. En dat Wouters zijn ploeg op de rit kan krijgen.
Trouwens, wel goed Peter dat je jezelf niet indekt!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]