13-12-2007, 01:27 PM
Voor de geintresseerde heb ik achtereenvolgens wegens het niet verkopen op de markt...
- Leren gevechtshandschoenen van de incompetentie (lvl 19)
- Leren gevechtshandschoenen van de medicatie (lvl 18)
- Gladiatorenhelm van de incompetentie (lvl 18)
- Myrmillo van de vrijgevigheid (lvl 18)
- Stalen polsbeschermer van de zee (lvl 20)
- Sandalen van de aarzeling (lvl 16)
- Leren gevechtslaarzen van het gemiddelde (lvl 16)
- Houten schild van het geloof (lvl 20)
- Knuppel van de bruutheid (lvl 20)
Alles kan tegen een vriendschappelijk prijsje van 100 goud opgehaald worden, echter indien niemand intresse heeft gaat het tegen verkoopprijs bij de koopman van de hand....
Verder is PrinceCharming bij mij langsgekomen, hij had nog maar 50 levenspunten. Toen ik die na 2 ronden eraf geramt had (en hij 115 bij mij) kon ie de 3e ronde niet meer verschijnen.. ik won :lol:
- Leren gevechtshandschoenen van de incompetentie (lvl 19)
- Leren gevechtshandschoenen van de medicatie (lvl 18)
- Gladiatorenhelm van de incompetentie (lvl 18)
- Myrmillo van de vrijgevigheid (lvl 18)
- Stalen polsbeschermer van de zee (lvl 20)
- Sandalen van de aarzeling (lvl 16)
- Leren gevechtslaarzen van het gemiddelde (lvl 16)
- Houten schild van het geloof (lvl 20)
- Knuppel van de bruutheid (lvl 20)
Alles kan tegen een vriendschappelijk prijsje van 100 goud opgehaald worden, echter indien niemand intresse heeft gaat het tegen verkoopprijs bij de koopman van de hand....
Verder is PrinceCharming bij mij langsgekomen, hij had nog maar 50 levenspunten. Toen ik die na 2 ronden eraf geramt had (en hij 115 bij mij) kon ie de 3e ronde niet meer verschijnen.. ik won :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]