14-12-2007, 05:50 PM
Vietjes Wrote:Ad Wim Wrote:Mukkus Wrote:Ik maak Firefox zwart gedrukt omdat ik de combinatie manager-supporter wel snap, maar de combinatie manager-firefox niet.Ad Wim Wrote:Mukkus Wrote:Hoezo niet? Ik zet enkel een vraagteken bij de combinatie Hattrickmanager en Firefox...Ad Wim Wrote:gittermaster Wrote:Een beetje manager neemt geen hulpprogramma, maar alleen hattrick supporter en firefox.... :8:
Hier laat je anders niet echt blijken, dat je weet wat firefox is.
Nee, jij zet een vraagteken bij het begrip firefox door die zwartgedrukt te maken.....en de post van Devlin kwam pas daarna.
En Devlin begrijpt mij, als enige, en geeft vervolgens duidelijk uitleg, waarvoor dank.
Het enige wat Mukkus duidelijk probeert te maken is dat de manier waarop je aangeeft dat je de combinatie niet begrijpt niet zo handig is. Als je nog eens goed kijkt zal je dat best wel toe kunnen geven.
Verders...even goede vrienden. Ik heb hele forumoorlogen zien ontstaan door zoiets onbenulligs. Laten wij daar maar niet aan beginnen.
Inderdaad, dat bedoel ik.
[normaal mens modus]Waarvoor kan ik firefox gebruiken in combinatie met hattrick?[/normaal mens modus]
ipv
[Ada Wilma modus]

Oh, my god, we bought Kenny!