20-12-2007, 01:00 PM
Ekslem Wrote:Tja, je kunt het denk ik niet echt vergelijken met een conjunctuur aangezien je er zelf de hand in hebt. Je kunt zelf bepalen hoeveel je speelt, welke niveaus etc.Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Is er iets van een algemene aanname mbt variance en down- / upswing? Aantal handjes of zo? Ligt natuurlijk ook veel aan je speelstijl (ik ben redelijk TAG). Ik krijg de laatste tijd weer relatief veel bagger handen en als ik dan iets krijg krijg ik ook redelijk veel 'bad beats' tegen. Weken daarvoor ging het stukken beter.Maar wat is precies je vraag? Hoe je je up- of downswing kunt vaststellen? Of wanneer je een niveau omhoog of omlaag moet?
Ik vraag of er een bepaalde richtlijn is die aangeeft hoe lang een gemiddelde down- en upswing duurt. Net zoals de conjunctuurbeweging zeg maar...
Je moet gewoon zorgen dat je goed en geduldig blijft spelen en niet een bepaalde beslissing maakt, omdat het de laatste weken zo slecht gaat, zoals Buurs doet.
En wat Tree zegt, is waar: meer ervaren en betere spelers komen over het algemeen sneller uit een downswing dan mindere spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello