20-12-2007, 02:57 PM
Ik ben 9de geworden in mijn eerste seizoen Premiership. Om ook maar een beetje rol van betekenis te spelen in de toekomst heb ik mijn selectie grondig gerenoveerd: bijna alle matige spelers de deur uit, betere spelers gekocht en aangevuld met wat talentvolle jeugdspelers. Doordat ik ook financieel gezond wil blijven heb ik gekozen voor een zeer kleine selectie (slechts 18 spelers). Eventuele retirements probeer ik nu al op te vangen door op zoek te gaan naar goede jeugdspelers waarvan ik er nu een paar in mijn academie heb. Enige probleem is dat ik mijn bonus meteen zal moeten opmaken aan een goede aanvaller, eentje is er vorige week met pensioen gegaan en eentje stopt zeer binnenkort, waardoor ik maar 2 aanvallers overhoud..
Volop aan het bouwen dus, al is het de vraag of ik daar de tijd voor krijg in een zeer sterk Premiership (volgend seizoen een rating van 46/47 waarschijnlijk)
Volop aan het bouwen dus, al is het de vraag of ik daar de tijd voor krijg in een zeer sterk Premiership (volgend seizoen een rating van 46/47 waarschijnlijk)