22-06-2005, 03:00 PM
ââ¬Â¢ Erwin Koeman haalt Alfred Schreuder terug en geeft De Graaf weer een kans. Gullit: 'Ja, zo word ik ook kampioen.'
Ron van Golden
ââ¬Â¢ Freddy Adu is nog geen Pelé. En Mateja Kezman nog geen Winston Bogarde.
Barry Oosting
ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.'
Bjorn Derksen
ââ¬Â¢ Adriaanse: 'Laat Adu maar eerst eens een paar jaar bij mij eieren komen zoeken!'
John Hoenderop
ââ¬Â¢ Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.'
Ivo Swart
ââ¬Â¢ Adolfo Bautista stak vier vingers op en kreeg een kopstoot, een trap, een tik en een fluim voor de kiezen. Volgende keer toch maar gewoon de middelvinger omhoog?
Sander de Vaan
ââ¬Â¢ Manchester United verandert bijnaam stadion definitief van Theatre Of Dreams in Park Of Dreams.
Max Luiten
ââ¬Â¢ Much Adu about Nothing?
Karel Paul Stephan
ââ¬Â¢ Met echte Nederlandse namen als Maduro, Owusu Obeyie, Tiendalli, Emanuelson, Afellay, Rajcomar en John kun je toch geen penalty's missen?
Mark Hammecher
ââ¬Â¢ Zal Schreuder het verschil maken tussen Gullit en Koeman?
Geert Maessen
ââ¬Â¢ Adu: 'Ik speelde als een krant'. Vandaar dat hij zo veel in het nieuws is.
Lucas Lemmens
ââ¬Â¢ Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.'
Jorrit Algra
ââ¬Â¢ Riquelme Phantom?
Matthijs Greidanus
ââ¬Â¢ Freddy Adu, Adoei, Adieu, Aju, Houdoe of Adios?
Max Galjaard
ââ¬Â¢ De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X
Paul de Bruijn
zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu
Ron van Golden
ââ¬Â¢ Freddy Adu is nog geen Pelé. En Mateja Kezman nog geen Winston Bogarde.
Barry Oosting
ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.'
Bjorn Derksen
ââ¬Â¢ Adriaanse: 'Laat Adu maar eerst eens een paar jaar bij mij eieren komen zoeken!'
John Hoenderop
ââ¬Â¢ Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.'
Ivo Swart
ââ¬Â¢ Adolfo Bautista stak vier vingers op en kreeg een kopstoot, een trap, een tik en een fluim voor de kiezen. Volgende keer toch maar gewoon de middelvinger omhoog?
Sander de Vaan
ââ¬Â¢ Manchester United verandert bijnaam stadion definitief van Theatre Of Dreams in Park Of Dreams.
Max Luiten
ââ¬Â¢ Much Adu about Nothing?
Karel Paul Stephan
ââ¬Â¢ Met echte Nederlandse namen als Maduro, Owusu Obeyie, Tiendalli, Emanuelson, Afellay, Rajcomar en John kun je toch geen penalty's missen?
Mark Hammecher
ââ¬Â¢ Zal Schreuder het verschil maken tussen Gullit en Koeman?
Geert Maessen
ââ¬Â¢ Adu: 'Ik speelde als een krant'. Vandaar dat hij zo veel in het nieuws is.
Lucas Lemmens
ââ¬Â¢ Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.'
Jorrit Algra
ââ¬Â¢ Riquelme Phantom?
Matthijs Greidanus
ââ¬Â¢ Freddy Adu, Adoei, Adieu, Aju, Houdoe of Adios?
Max Galjaard
ââ¬Â¢ De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X
Paul de Bruijn
zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen