29-12-2007, 10:37 PM
Heerlijke hand.. zal hem er onder even uitleggen:
Zitplaats arrangement:
Med.Stud is op zitplaats 1 met $203.00.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $246.75.
groengras is op zitplaats 3 met $200.00.
andreas1969 is op zitplaats 4 met $79.00.
MasterFlo is op zitplaats 5 met $54.15.
Ad_Winnaar is op zitplaats 6 met $489.75.
Blinds plaatsen:
De knop is bij zitplaats 6.
Med.Stud plaatst de small blind van $1.00.
HarryBierdop plaatst de big blind van $2.00.
andreas1969 plaatst de early blind van $3.00.
Deel de pocketkaarten uit:
Med.Stud: -- --
HarryBierdop: Qd Ah
groengras: -- --
andreas1969: -- --
MasterFlo: -- --
Ad_Winnaar: -- --
Pre-flop:
groengras folds.
andreas1969 checks.
MasterFlo folds.
Ad_Winnaar verhoogt $10.00.
Med.Stud folds.
HarryBierdop verhoogt $30.00.
andreas1969 folds.
Ad_Winnaar verhoogt $77.00.
HarryBierdop verhoogt $214.75.
Ad_Winnaar folds.
Onthulling:
HarryBierdop mucks .
Pot Samenvatting:
$159.75 is terug gegeven aan HarryBierdop (uncalled).
Totale pot: $178.00
HarryBierdop wint $178.00.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.
---------------------------------
Preflop gebeurd hier het belangrijkste in de hand. Die Andreas is zo stom (Ik heb het Buurs ook al vaak zien doen toen ik bij hem aan tafel zat) om niet te wachtten op de big blind. Dit is uiteraard --------EV. Daarnaast moet hij ook nog eens een dead small blind plaatsen wat er dus voor zorgt dat er preflop dubbele blinds in de pot zitten en je tegen 2 random kaarten speelt.
Als iemand nieuw aan tafel komt of terug is en zo'n dooie blind plaatst is dat voor regulars vrijwel altijd een reden om bijna any 2 cards te raisen als je in een mooie positie zit. Dat doet Ad_Winnaar (mooie naam ) hier dus ook.. ik 3-bet hem dus om gewoon de pot op te pakken met de beste hand. Hij weet echter (ook al eerder op NL100 tegen gespeeld) dat ik ook vaak zulke plays maak met een dead blind in de pot dus hij denk dat ik nu een play maak en denk er met een lichte 4-bet wel mee weg te komen.. mooi niet dus. Zijn fout die ie maakt is dat hij mijn raise maar heel lafjes (2,5 x) raist... dit doet ie uiteraard om goedkoop de pot op te pakken EN om zichzelf niet commited te maken. Als hij er hier gewoon $100 ofzo van maakt wordt het een heel stuk moeilijker om hier te shoven...
Zitplaats arrangement:
Med.Stud is op zitplaats 1 met $203.00.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $246.75.
groengras is op zitplaats 3 met $200.00.
andreas1969 is op zitplaats 4 met $79.00.
MasterFlo is op zitplaats 5 met $54.15.
Ad_Winnaar is op zitplaats 6 met $489.75.
Blinds plaatsen:
De knop is bij zitplaats 6.
Med.Stud plaatst de small blind van $1.00.
HarryBierdop plaatst de big blind van $2.00.
andreas1969 plaatst de early blind van $3.00.
Deel de pocketkaarten uit:
Med.Stud: -- --
HarryBierdop: Qd Ah
groengras: -- --
andreas1969: -- --
MasterFlo: -- --
Ad_Winnaar: -- --
Pre-flop:
groengras folds.
andreas1969 checks.
MasterFlo folds.
Ad_Winnaar verhoogt $10.00.
Med.Stud folds.
HarryBierdop verhoogt $30.00.
andreas1969 folds.
Ad_Winnaar verhoogt $77.00.
HarryBierdop verhoogt $214.75.
Ad_Winnaar folds.
Onthulling:
HarryBierdop mucks .
Pot Samenvatting:
$159.75 is terug gegeven aan HarryBierdop (uncalled).
Totale pot: $178.00
HarryBierdop wint $178.00.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.
---------------------------------
Preflop gebeurd hier het belangrijkste in de hand. Die Andreas is zo stom (Ik heb het Buurs ook al vaak zien doen toen ik bij hem aan tafel zat) om niet te wachtten op de big blind. Dit is uiteraard --------EV. Daarnaast moet hij ook nog eens een dead small blind plaatsen wat er dus voor zorgt dat er preflop dubbele blinds in de pot zitten en je tegen 2 random kaarten speelt.
Als iemand nieuw aan tafel komt of terug is en zo'n dooie blind plaatst is dat voor regulars vrijwel altijd een reden om bijna any 2 cards te raisen als je in een mooie positie zit. Dat doet Ad_Winnaar (mooie naam ) hier dus ook.. ik 3-bet hem dus om gewoon de pot op te pakken met de beste hand. Hij weet echter (ook al eerder op NL100 tegen gespeeld) dat ik ook vaak zulke plays maak met een dead blind in de pot dus hij denk dat ik nu een play maak en denk er met een lichte 4-bet wel mee weg te komen.. mooi niet dus. Zijn fout die ie maakt is dat hij mijn raise maar heel lafjes (2,5 x) raist... dit doet ie uiteraard om goedkoop de pot op te pakken EN om zichzelf niet commited te maken. Als hij er hier gewoon $100 ofzo van maakt wordt het een heel stuk moeilijker om hier te shoven...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->