22-06-2005, 05:54 PM
PSV heeft volgens het Algemeen Dagblad belangstelling voor de Argentijn Osmar Ferreyra. De 22-jarige middenvelder speelt momenteel voor CSKA Moskou, maar heeft het niet naar zijn zin in Rusland. De oud-speler van River Plate wordt ook gevolgd door Udinese. Ferreyra tekende vorig jaar een lucratief vierjarig contract in Moskou.
De middenlinie van PSV kan wel versterking gebruiken na het vertrek van Mark van Bommel (FC Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Ji-Sung Park (Manchester United). Alleen de komst van Mika Väyrynen (SC Heerenveen) staat totnogtoe vast. Met Timmy Simons is wel een persoonlijk akkoord, maar de onderhandelingen met Club Brugge verlopen stroef.
De middenlinie van PSV kan wel versterking gebruiken na het vertrek van Mark van Bommel (FC Barcelona), Johann Vogel (AC Milan) en Ji-Sung Park (Manchester United). Alleen de komst van Mika Väyrynen (SC Heerenveen) staat totnogtoe vast. Met Timmy Simons is wel een persoonlijk akkoord, maar de onderhandelingen met Club Brugge verlopen stroef.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen