01-01-2008, 10:30 PM
Goed zo Reker! Als iedereen het zelf maar naar zijn zin heeft. Denk toch eens zakelijk en in het belang van PSV. Dat hij weggaat bij PSV vind ik op zich niet erg, maar terug naar Ajax kan ik met mijn pet niet bij. Feit blijft dat het gewoon een goede voetballer is en Ajax wordt hier gewoon sterker van.
Ik vond Reker bij zijn aanstelling een prima keuze, maar wat valt ie mij tegen. Een slappe, naieve zak stront is het! Zacht ei!
Ik vond Reker bij zijn aanstelling een prima keuze, maar wat valt ie mij tegen. Een slappe, naieve zak stront is het! Zacht ei!
Quote:Reker: "Perez vroeg zelf om transfer naar Ajax"
01 januari 2008
Het vertrek van Kenneth Perez naar Ajax heeft in Eindhoven veel losgemaakt. Veel PSV-fans begrijpen niet waarom de club de Deen zomaar naar een concurrent laat vertrekken. Volgens PSV-directeur Jan Reker komt dat echter omdat Perez zelf nadrukkelijk om een transfer vroeg."Het was duidelijk dat Kenneth meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV", stelt Reker.
In een verklaring op de website van de club, geeft Reker een kleine reconstructie van hetgeen zich de afgelopen weken achter de schermen afspeelde. "Zes weken geleden meldde Ajax zich bij PSV voor Ismail Aissati. Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de bank was beland na het vertrek van Ronald Koeman. Daarna zijn de onderhandelingen tussen PSV en Ajax geopend en hebben we zaken gedaan."
Perez in juli 2007, trots poserend met het PSV-shirt
Perez in juli 2007, trots poserend met het PSV-shirt
"In dit geval was duidelijk dat Kenneth meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV. Het vertrek was geen initiatief van PSV, maar van de speler zelf. Tevens heeft Sef Vergoossen ook geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen en hem bij PSV te houden, maar voor Perez stond zijn beslissing vast."
Reker vervolgt: "Ik wil benadrukken dat de club er alles aan doet om het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten. We hebben in korte tijd met Simons, Salcido, Afellay, Gomes en Aissati een zeer belangrijk deel van de kern van ons team voor langere periode vastgelegd en ook dat is een duidelijk signaal dat we de selectie op een zo hoog mogelijk niveau willen houden. We blijven ons dan ook inzetten voor de verdere ontwikkeling van de eigen talenten."
We can't, can not get, we can not get enough!!