06-01-2008, 10:18 PM
harry_bierdop Wrote:Depor Wrote:Ik limp wel vaker met QQ als iemand raised...
Zoals ik al zei, ik speel em zo, pak in 2 weken 5k winst maar dat zal vast geluk geweest zijn.
Lach je maar suf, mijn bankrekening word zo gespekt met 3500 eutjes of dat volgens jullie met leip of goed spel behaald is maakt mij niet zo heel veel uit
Haha fantastisch dit! Ik wil graag deze post, nu al, nomineren voor post van het jaar 2008!!!!
Hele jaar amper ooit gezien hier, nu vallen een keer de kaarten 2 weken lang komt ie hier ff een bragpost maken. Dat je met $100 begon zegt al genoeg... kom je de volgende 20 keer ook even melden als je weer opnieuw $100 moet storten?
En ik lach me idd suf, als we dan toch aan het braggen zijn: gewoon solid grinden op NL100/NL200 en ik pak gemiddeld $3k per maand. Op nog ff iets meer te braggen: December $8k (gewoon op NL100, ook met dank aan wat toernooitjes) winst + 1700 euro met cash in HC en livetoernooien.
see you at the tables :!
Dus als iemand blij is met een goede run is het braggen? Het topic heet toch winnaarszone? Ik heb 2 weken in die "zone" gezeten en voor mijn skills een boel geld gepakt.
En ik kom hier vaak genoeg alleen als ik 10 handjes win en daarmee 100 dollar pak vind ik dat niet zo bijzonder.
En ik weet dat jij heel lekker gaat Harry, je speelt het bloed serieus en het zal me niets verbazen als je er je brood mee kan verdienen.
Ik speel het op mijn manier, kerstvakantie 2 weekjes lopen kutten pak 5000 en ik speel amper tot de volgende vakantie aangezien ik het te druk heb om uren aan poker kwijt te zijn.
Dus laat mij lekker blij zijn met mijn 5k dollar op wat voor manier ik het ook win. Maar ik denk dat het op dit forum blijkbaar net is als op het voetbal forum...
Naja veel plezier hier nog, misschien kom ik je nog tegen op de tafels Harry en anders veel succes.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]